• head_banner

Da 8 di ghjennaghju, 2023, nessuna quarantine hè necessaria per l'ingressu

Da 8 di ghjennaghju, 2023, nessuna quarantine hè necessaria per l'ingressu

Sicondu a nutizia CCCV, u 26 di dicembre, a rivisione di a cura naziunale nantu à l'implementazione di u cuntrollu "CLASE BB" di a Cummissione Naziunale hà dettu, in cunfurmità di i esigenze " .

Prima, a prova anitile l'acidu serà cunducata 48 ore prima di u viaghju, è quelli cù i risultati negativi pò vene in Cina senza applicà per e nostre ambasciate è u cunsulinu in a cardia di a salute Se u risultatu hè pusitivu, a persona cuncernata deve vene à a Cina dopu à vultà negativu.

Seconda, annullà a prova di l'acidu nucleicu pienu è una quarantina centraleata dopu l'entrata. Quelli cù a dichjarazione di a salute normale è micca anormalità in Quarantine di rutina in i porti doganali ponu esse liberati in u latu suciale.

Pictures

Terza, l'abolizione di i "punti di pagamentu di i sedi di posti di u postu nantu à u numeru di i voli di passageri internaziunali.

Quartu, l'imprese di l'aereu seguitanu à fà un bellu travagliu di a prevenzione epidemia in volu, i passageri anu da purtà maschere quandu vola.

Ctenze, più ottimizza l'accordi per i stranieri per riprendenza di u travagliu di u travagliu è di a pruduzzione, immubiliare, visiti famigliali è una cunciliazione di visia currispondente. Ripiglià gradualmente l'ingressu è l'uscita di i passageri in WATERWAY è Porti di a Terra. Sicondu a situazione internaziunale di l'epidemica è a capacità di tutti l'aspetti di a prutezzione di u serviziu, turismu fora di i citadini chinesi seranu rimessi in modu ordinamentu.

A maiò parte da direttamente, diverse esposizioni domestiche, in particulare u chokase, corna à esse folla. Fighjate a situazione individuale di a ghjente di u cummerciu straneru.


Tempu post: Jan-05-2023